Friday, December 25, 2009

tIgA gAdIs PiNgGiTaN dAn PeNgAnGgUr

aku msg2 ngan jaja..

apek: bile nak lepak?
jaja: rabu nie hari jadi sue
apek: ok gak tue..
jaja: nak bagi adiah pe?
apek: beli kad pastu sain..blanje kek kat Secret Recipe

aku layan movie..
tgh malam..
''tet..tet''
hp bunyik..

jaja: aku ade adiah baeeek punye..

aku da musykil..
lalu reply..

apek: ape?
jaja : kite bawak sue jumpe kuna..
apek: ok gak tue..

so esoknye..
bergerak la aku bersama jaja ngan sue..
tempat yg dituju adalah UKM bangi..
jauh sial UKM..
aku da la x tau jalan..
co-driver (jaja) boley la..
haha..

sue cuak..
aku ajak kuar g jusco bukit tinggi je..
skali kitorg gerak g tempat laen..
cuak die takot kene culik..
hahaha..
aku bukan nye jahat nak culik anak org..
anak ayam pon aku x brani nak culik..
baek x aku..
wakakaka..

pompuan kalo lame x jumpe..
mcm2 cite diorg bukak..
aku pon layan je dengar gosip2..
nak join x tau..
haha..

aktiviti kitorg hari tue..
lepak2 je kat secret recipe..
pastu bergamba cam x penah dtg situ..
layan..

dari kiri: jaja..kuna..sue




kredit to:

->kuna..perangai anda mmg selamba yaya..
-> jaja..co-driver/penunjuk arah yg cuak takot salah jalan.
->sue..best sial tgk ko cuak kene culik..wakaka


10 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

fcuk...lepak dgn awek xajak aku.takut saham jatuh ler tue.

WeSellButtonBadge said...

wakaka..mane de dol..laen kali aku ajak ko..tu kawan matrix aku..

Unknown said...

lepaking itu best..haha :D

Ervina Razali said...

mn gamba kuna???

WeSellButtonBadge said...

cik epal->betol2..best2
ina->kuna tue yg pkai bju pink..suar khakis

Ervina Razali said...

0o..ok...

WeSellButtonBadge said...

nape ina..ko kenal die ke??

Ervina Razali said...

xpn..sje tnye..

Jalaks said...

syail lepak ngn awek2..jgn tamak..!!

WeSellButtonBadge said...

haha..meh le lepak skali men