Thursday, December 17, 2009

We WiN!!!!


akhirnya..
setelah 20 tahun..
baru malaysia berjaya dapat pingat emas sukan sea..

TAHNIAH!!!

lame ooo..
last Malaysia menang..
mase aku umur 3 taun..
mane la tau pasal bola time tue..
aku start layan bola pon mase masuk skola sains..
time tue baru serius layan bola..

udah2..
cukup pasal aku..
lari topik la..
aku nak cite pasal game arinie..

td kul 4 lebey..
bergerak lah aku ngan keta EVO 8
( kancil je padahal..haha )
menuju ke andalas utk mengambil ajib dan razi..

tempat dituju adalah kedai mamak Hakim..
kat seksyen 7, Shah Alam..
ajib kate ley masuk tv kat situ..
razi siap soh datang kul 2 ptg..
mamak tue bg makan free 100 org terawal fan malaysia..
biau betol..
tp aku x g awal pon..
malas nak tggu lame2..

sesampainye kitorg kat hakim..
mak oi..
penuh dol..
awal lg nie..
game kul 6..
parking pon full..
aku tawaf la sekitar tempat tue cari parking..
akhirnye dapat..
jauh gak la..
kitorg lepak kdai sebelah je..
Khulafa name diberi..
haha..
aik xde org..
mane perginye penyokong malaysia..
xkan sebab kdai Hakim tue ad HOT.FM VIVA ZOOMER..
kdai yg kitorg lepak nie jd kosong..
musykil2..

tp..
semakin dekat time game nak start rmai fan datang..
sakit jantung aku tgk bola arinie..
bnyk gile chance malaysia nak score..
tp x gol2..
adoyai..
dah la aku semangat pakai jersi malaysia..
ajib lak bawak bendera..
sakit ati tol kalo kalah..
first time aku tgk razi semangat tgk bola..
hahaha..

akhirnya..
di minit2 terakhir permainan..
kalo aku x salah 80++ la kan..
malaysia dapat score..
semua melompat..menjerit..
siap ad yang panjang kerusi..
aku pon lompat2 je..
excited dowh..
gol yg dinanti2kan tlah muncul..
yes!!

MALAYSIA MENANG!!!!




4 comments:

loveLynUruL said...

jauhnye tgk bola ..

WeSellButtonBadge said...

nak masuk tv..
tp x dapat..
huhu

Unknown said...

malaysia menang..yayyy! :)

WeSellButtonBadge said...

yeay..hehe
cik epal layan bola gak ke??