Saturday, December 19, 2009

KeNdUrI dAn HoTsPrInG

letey nye arinie..
memule g kenduri kat tapah..
rombongan hanya 2 bijik kete..
bukan rombongan pengantin ek..
huhu..

dalam banyak2 menu kenduri tu..
dua mende je yg aku suke..

1. rendang tok..
2. cendol..

sedap siol cendol tue..
da la lame x makan cendol..
hape lagi..
ngap!!

abes je kenduri kitorg gerak g hotspring..
x jauh pon..
kat felda sungai kelah, sungkai, perak..



nie la tempatnye..
HOTSPRING SUNGAI KELAH..

( gamba rembat internet..hehe)

nak masuk..
sorg kene bayar RM10..
mahal la gak drpd hotspring ulu lenggong..

panas pon agak kureng..
rmai je bebudak ley maen terjun tiruk dalam pool nie..
siap ade mak bapak bawak anak kecik mandi..
sangat x mencabar..

tp aku pelik..
nie first time aku g hotspring siang hari..
dulu mase kat universiti..
tengah malam bru gerak..
tu pon air die panas..
rupenye kolam yg aku masuk nie..
40-50 darjah celcius je..
cets..
patot tak panas..

da nak balik bru aku jumpe kolam laen..
makin kecik kolam tue..
makin panas cam sial la suhunye..


p/s- liverpool kalah..yes!!!


9 comments:

hajah jongang said...

ehemehem. p/s kau tuh, buat aku nk buat aku menangis air mata drh je arr.. hahaha

WeSellButtonBadge said...

haha..bukan slah aku..
salah anak buah ko..
fulham maen simple je pon liver kalah..ish2

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

teringat kenangan air panas.pastu pegi air terjun ada org ajar aku berenang.tapi last 2x org tue lemas.haihs~

WeSellButtonBadge said...

haha.tu tempat laen dowh.
skang aku maen kat tempat cetek je..
wakaka

hajah jongang said...

ish ish .dorang tak sembahyang penuh,tuh yang kalah hahaha

Ervina Razali said...

apek bwk aku g situ~

WeSellButtonBadge said...

hajah-> aku da lost..xphm..haha
ina-> soh makhluk berbulu dada tue bawak..haha

h.a.n said...

tapah perak ;)

WeSellButtonBadge said...

han->ape yg tapah..hotspring tue ke??