Saturday, January 2, 2010

DiScO cHa ChA



td aku g lepak kat pantai remis,tanjong karang..
g makan kerang..
aktiviti biase kalo lepak kat sane..

OTW blik ke klang..
puyat soh razi bukak fly.fm..
oleh kerana malam nie sabtu..
maka berdentam dentum la speaker kereta..

"DISCO ANTHEM"

ini semua gara-gara bebudak nie..
g sambut new year dkt The Curve...
layan lagu DJ STEVE AOKI..

aku x g pon..
sambut newyear ngan maen game MAFIA WARS..
haha..

aku nga membalas komen kat fb..
skali terjumpe fan page GANJAGURU..
aku tau lagu die satu je..
tajuk "its a dream"
genre die adalah hard style..
so..

MARI BER'SHUFFLE'
haha..




nie link die-->http://www.ganjaguru2000.blogspot.com/

6 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku tak terlibat dlm masalah sosial itu.

WeSellButtonBadge said...

haha..ko sosial laen..bahye punye..

Ajim said...

Aku tengok skg ni ramai muda-mudi yg memulakan tahun baru dgn aktiviti2 maksiat; khalwat, gangbang, etc. Sbg muslim, sebenarnya kita tak patut sambut tahun baru kristian ni. Bagus la kalau ko bersosial dgn bermain mafia wars. Kalau ada lebih vault collection bagi kat aku. hehehe...

WeSellButtonBadge said...

haha..memula nasihat baek je..tp last2 mintak collection vault..wakaka

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

xtahan apsl ada gangbang?kantoi gila slalu tgk cite lucah

WeSellButtonBadge said...

haha..btol2..contoh yg ajim bg sume melibatkan seks..wakaka