Tuesday, January 12, 2010

AkU dAtUk..


gaya posing seorang datuk..
haha..

khamis..
7 JANUARI 2010..

uwek2..
aku dapat cucu..
cmne aku dapat cucu panjang citenye..
haha..
kalo pendek citenye..
anak sedara aku melahirkan seorng bayi perempuan..


nama : dhia sharafana bt shahadatulazreennaim
berat : 2.7 kg
jantina : perempuan

panjang tul name bapak die..
bkn babay tue..
cmne la kalo nak angkat nikah nant..
mau bebelit lidah bakal suami nak nyebut name..
hahaha..


walaupun atas lantai hospital boleh ku cari kerja..haha




9 comments:

poodin said...

datuk apek,
gilo panjang nama bapak dia .. sib baik aku xde anak laki lagi

Jalaks said...

wah..lu tgh carik2 keje lagi?fundek pemalas..atok pakai wayfarer..cam syial..atok kaya..

Anonymous said...

aku ingat ko dapat gelaran datuk..baru nak suh belanja..
aish..
tapikan..nama anak sedara dulu kawen?

WeSellButtonBadge said...

podin--> anak lelaki xpe..kalo pompuan tue letak name pendek je..

memen--> haha..wayfarer tepi jalan ..mau ka..aku tolak rm12 sudah..haha

ain--> wahaha..mate duitan..family mak aku besar..spupu sume da tue

Unknown said...

Lepas nie kena panggil ko datuk

WeSellButtonBadge said...

touya--> bley2..pggl dato lg cantek..xpon grandpa ke..bru town skit..wakaka

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

sgt jeles dgn itu camera dslr.ko yang tak hensem pun trus tukar jadi Mohd Yusof Bin Abdul Hamid (Google skrg! hahaha) bila gambar diambil guna kamera dslr

WeSellButtonBadge said...

sape tue sial..xjumpe pon..bg link ar

Misshy Innz said...

da jd datuk
kite pun ade niece yg da ade baby


^__^