Saturday, May 1, 2010

kAiN oH kAiN

hallo semua..
aku kembali lagi..
haha..

tadi aku bersama ibu dan bapa pegi kedai jakel..
ala yang jual kain tue..
diorang bukak cawangan baru kat S7, shah alam..

ramai nye umat terutama kaum perempuan..
ade gak kaum jantan yang tergedik-gedik tengok kaen..
aku da x paham..
haha..

aku jantan gak..
tapi aku temankan mak aku..
jangan salah paham ek..
mase aku tengah msg2 ngan kekaseh hati..


i love u sayang, nur raidah mustapa..

ok2..
da lari tajuk..
haha..
sedang aku tengah msg2..
tibe-tibe ade akak promoter tu sapa seseorang..

promoter- akak..(sambil salam) terima kaseh datang..
beliau- same2..blablabla..

aku dah tak dengar sebab mata aku tertumpu kat orang yang kene sapa tue..






wardina saffiyah siot..
gile lawa..
aku minat tengok die blakon sejak zaman 'spanar jaya' lg..
ala yang ahmad idham belakon jadi pomen..

first time tengok depan-depan..
tapi..
kenape aku tengok dalam tv die cam pendek je..
tapi depan-depan gile tinggi..
ish2..
tapi baru aku pegi kat mak aku nak bagitau ade wardina..
aleh2 die da ilang..
ceits..
haha..

8 comments:

nur raidah said...

hehehe...wah sronoknyer jmpa wardina... nk jgk!! hahaa

eh2 ada terlekat nama i.. i love u too... ;)

hajah jongang said...

hhaha, kau salah orang kot . ko bru thu ke wardina cantik ? kan kembar aku tuh . hahahhaha

~miE_kEr~ said...

nnt la..ko jmpe ak nnt ko post gk ek..ckp ko jmpe mambai..wakakaka

WeSellButtonBadge said...

sayang-> huhu..luv u..muah2

hajah jongang-> kalo salah orang bukan kembar ko la..hahaha

jen-> wakaka..nant mambai saman aku dowh..die kate wat fitnah..hahah

Ajim said...

apsal xamik gmbr? Baru leh jadi bahan bukti.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Wardina dulu masa berlakon kedai bengkel tue tergila-gilakan aku buat tak layan jer

Ervina Razali said...

anda di tag!

Bibi Intan Suraya said...

hai apek, sehat? kerja apa skrg ni? smoga berjaya dlm hidup ye.

saya pun pernah jumpa wardina masa attend wedding reception. memang sgt-sgt lawa. terkedu sebentar tgk dia :)