Sunday, May 30, 2010

BuLu TaNgKiS tErBaNg TiNnGi

khamis lepas kalo x salah aku..
bebudak nie ngajak aku pegi maen badminton..
sape-sape yang penah maen dengan aku..
mesti tau betapa 'power'nye aku ni..
hahahaha..

kitorang pegi maen dekat SP setia badminton academy..
maen malam pukul 11..
court nie dekat seksyen U13 shah alam kot..
kalo x salah aku la..
kalo salah..
lantak korang la..
haha..




ni la tempatnye..
ramai gile orang malam tue..
sebab sok hari nye Wesak..
rate die RM25/hour..


para pemain profesional..
hahaha..
sume pakai kasut futsal je..

baju putih-aku..
baju itam-puyat..


baju putih-habib..
baju itam kepala botak-razi..



baju putih nie kawan puyat-tuntung



kenape aku letak gamba raket nie..
haha..
mesti la ade sebab..
raket nie la yang terbang dari genggaman tangan aku..
mase tue nak backhand..
sekali terlepas la..
bukan shuttle yang terbang ke depan..
raket nie yang pegi..
hahaha..
malu siot..
selamat xde sape yang cedera..

team lauk malam tue..
aku ngan razi..
sume razi punye pasal..
wakakakkaa



8 comments:

beskot said...

setau ak la..
korg 2 sampah gle kn maen badminton??
kekeke..

WeSellButtonBadge said...

hahaha..maen suke2 dowh..bukan nak menang..

nur raidah said...

hahaha x mo r maen t terlepas raket kna muka i x pasal..

WeSellButtonBadge said...

hahaha..sayang..nant b maen la leklok..

~miE_kEr~ said...

bgs2..jgn maen bnde laen sudey..hahaha...

mgg dpn ak trun shah alam..

Ervina Razali said...

hahhaa...
ko reti main ke tak ni??
smpi tepelanting reket..
haish~

Jalaks said...

ape mmg..kalu di pegang senapang..die yang tepelanting..weh..ko dah keje lom?

WeSellButtonBadge said...

sarjan-> kenape aku rase komen ko macam ade udang sebalik batu..haha..ko turun shah alam bawak blik la mon..die x ingat umah da tue..haha

ina->haha..meh la kite lawan..skali aku kalah..malu siot..huhu

memen-> da keje men..sebulan jadi tutor ngan razi..dimana ad razi di situ ade aku..wakakakka