Tuesday, March 2, 2010

CiNtA kAiN pUtIh

menarikkan tajuk entry aku..
haha..
tajuk lagu je tue..
nyanyian band putra..

ala..
yg video clip die ade mat rock tua..
nyanyi menyembur..
haha..
selamat lagu die best..

nak cerita pasal trip kitorang..
g karok..
kat RED BOX, Sunway Pyramid




zaim..amir dan aku..
2 orang nie anak sedara aku..
aku da pangkat uncle..
walaupun aku muda dan hensem..
haha..



kak yong dan adik aku (yang pakai baju itam)..
bersama kitorang tengah tunggu nak masuk karok..
bilik tengah full..



ya..
sudah masuk dalam..
mari mabuk2..
haha..
jangan salah sangka kawan2 semua..
teh ais limau je tue..
hehe..




adek aku nie keje makan je..
kat umah kuat melalak..
datang karok diam la die..
pelik aku..
haha..




penggabungan suara harmoni..
antara anak sedara dan uncle nya..
aku pon x ingat nie lagu ape..




nampak power kan aku tarik lagu..
sampai tegang urat leher..
sape yang penah karok ngan aku tau la..
betapa powernye suara aku..
hahahaha..
(masuk bakul angkat sendiri)




ini lagu jefry din..
pon aku x ingat ape tajuk die..
tp kalo korang tengok cite MAN LAKSA..
ade lagu nie..
ala yang mase mamat nie nak nyanyi..
anak die paut kat peha..


sawah luas tebentang~~
lalala~~




nak menanges aku ketawa mase lagu nie..
siot je anak sedara aku nie..
siap ngan gaya sebijik dalam cite MAN LAKSA..
hahaha





8 comments:

Anonymous said...

balik tue mestisejuk kan..
sebab hujan..haha

loveLynUruL said...

bila nak pegi lagi ..kak yong ada voucher ..just bayar berapa belas je ..mahu tak ??

WeSellButtonBadge said...

haha..siot ain..

yong..jom2..tggu amir blik pon ok..

Anonymous said...

Mmg tak bleh blah tgk ko gelak masa dak tu tgh nyanyi lg Man Laksa ...aaagagaga

Cam dramatik gitu...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Teringat kau nyanyi lagu Awie masa karaoke kat Kg.Pisang.Tarik tak sampai.Wakaka.

Bibi Intan Suraya said...

aktiviti bersama kluarga yg bagus dan tak disalahgunakan..bagus2..cuma jgn tinggal solat sudah lah ;)

hajah jongang said...

overacting ar kau. haha ,miming je tu. haha

WeSellButtonBadge said...

kak yan-> haha..btol2..siap gaye lg..sebijik cam cite tue..lawak2

razi-> bukan kampong pisang dowh..tu karok pak munawer..ntah cmne tb ley jupe..haha

puan bibi-> btol tue puan..terase saye..haha

fitri-> jeles la tue..meh lawan aku karok..hehe