Monday, June 8, 2009

HaRi PrEsEnTaTiOn FyP




ha..kenape aku taip dalam BM..
itu kite x tahu..
hahaha..
arinie aku da abes presentation fyp..
lega..
sbb da ilang sakit otak aku..
camni upenye perasaan kawan2 aku mase aku kaco diorg wat fyp...
terutamanya RAZI B*L*..
sume design die aku kutuk..
wakakaka..
padan muke ko..

td aku present last skali..
bapak cuak nye..
memula bebudak nie lek je present..
skali bile aku present Dr.Rakhmad masuk la..
cilakak tul..
goyang dowh..
mau die tanye mcm2..
skali die wat x tahu je..
hahaha...
wat suspen je..
so aku wat x tahu dan present dgn selamba..
setiap soalan yg ditanyer examinar aku ley jawab..
mlm sblm tue aku da fikir ape soalan yg aku agak2 diorg tnye..
siap tulis dalam buku..
xpenah dalam 4 taun aku blaja kat unimap nie..
aku ley jawab sume soalan mase presentation..
hahaha..

tp..
yg paling best skali..
Puan Bibi..
"PUJI" aku..
projek awak bgus..
presentation awak bgus..
report awak bus..
bukan senang aku nak dapat pujian..
tambah2 dari kawan2 aku yg perangai cam lahanat..
hahaha..

13 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Cis...apsl bagus plak.Aku hrp ko kne repeat smpi setahun dow.Hahaha...busuk x hati aku?Xdela...dah siap tue cepat-cepat balik...ada kawan aku nak cri keje sesama.

WeSellButtonBadge said...

hahaha..sayang gak ko kat aku kan..ngahahaha

~miE_kEr~ said...

tahniah pek..
ceh..ye la tu cari kje bsame..
ak rs lpk membuang mase bsame ade la..hahaha

WeSellButtonBadge said...

ahaha..dgr cite ko da dapat keje..amcm???

Ervina Razali said...

apek cpt blikkkkk!!
kate nk blnje pizza..

~miE_kEr~ said...

ak ke??
brite mane ko dgr cte nie??adoi..
tp mntk2 la masin mulut ko tu ek..
hehehe..
tgh menunggu n mencari lg..

WeSellButtonBadge said...

to ervina--> aku ke yg kene blanje???

to sarjan--> sori la..aku kurg mkn garam..mulut x masin la..hahahhaa

sang para normal said...

haram apek.. panggil kawan2 lahanat.. idea meniou data hang tu aku yang bagi tau..

WeSellButtonBadge said...

mamu-->hahaha..biasa la

Ilyana Fauzy said...

haha. skali skale jd bm, pe slh nye. heh

Unknown said...

Fuh.segaknya...hampir tak kenal tadi...kalau selisih kat jalan mesti lari cepat2 sebab ingat salesman nak jual buku..hehe...

Jangan marah Apek...gurau2..nanti ko nak tinggalkan Perlis dah kan..hehe...

WeSellButtonBadge said...

ahaha..ade muke salesman ke paksu..boley mintak keje jd sales engineer nie..wakaka

lanshaari said...

fuhh...ex-roomate aku dah settle fyp sial..keke..berakhir sudah penyiksaan..kan pek..hahaha..