Sunday, June 14, 2009

AwArD fRoM mR. bUlU



Peraturan:
  • Kena letak award ni di blog
  • Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang mempunyai taraf kekacakan iras-iras C.Ronaldo yang baru berpindah ke Real Madrid atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
  • Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka

~ thank kepada saudara bulu kerana memberikan award nie kepada aku ~
~ sangat terharu (wtf) ~
~ haha ~
~ kepada penerima award sila terima award yang x seberapa nie ~



--> Maksu ( pengguna i-phone..wakaka)
--> ilyana (sophiscated mastermind)
-->kimi (sarjan mechi)
--> Mye (tokan coklat..awek songkok tinggi)
--> kak yong (anak buah ku yang comel..bluek!!!)
--> nata (budak pendek)

8 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Apahal Mr.Bulu,b*bi?

Ervina Razali said...

oit!
mr bulu tu aku je yg ley gne dowh~

Ilyana Fauzy said...

dah amek :) thanx~

WeSellButtonBadge said...

razi--> bini ko pggl cmtue..hahaha

ina--> x kire aku nak pggl gak die cmtue..hahaha

ilyana--> ur welcome

мyΞ'™ said...

cet..tokei coklat..awek songkok tgi..haish..menarik sungguh description ko..cet

WeSellButtonBadge said...

hahaha..tp tepatkan description aku..

Ilyana Fauzy said...

:) hehe. jgn bermesra lbey2 ngn si rumet.

WeSellButtonBadge said...

ahaha..romate aku da balik